God morgon

Hej på er :)

okej det är inte god morgon även om jag gärna hade velat kliva upp först nu haha. Jag har vart i stallet och släppt ut hästarna och mockat och fixat hö tills ikväll. Det var jobbigt som fan faktiskt. Det tar på kroppen som fan. Jag hoppas att jag snart vänjer mig eller ja, att kroppen mår bättre snart :)

Ska dit ikväll och imorgon bitti med. Sen behöver jag nog vila haha. Fast det är bra att röra på sig :) Får se det så haha!


me, Ola and Charlotte förra helgen :)

Vad händer idag då? Jag skulle egentligen ha vart på väg till Rättvik snart men det blev inte så :( Jag mår ganska illa och sådär osäkert i magen plus att jag inte orkar resa långt en helg till så nära inpå Körslagsresorna. Trodde verkligen att jag skulle må bra och orka men det ville inte bebis hah. Jag hinner träffa Ola och tjejerna någon annan gång ;)


Postat av: Magdalena

Haha jo, jag syftade på lindas och din bebis, att det blir kul för dom med så liten ålderskillnad :D



Hoppas du mår bättre snart!

2009-11-21 @ 11:41:06
URL: http://magdalenae.blogg.se/
Postat av: Pilla

Ok, de va det jag hade för mig att du sa.. Att ni skulle vänta ett tag. Men härligt att ni ska ha bäbis:) skolan får allt snällt vänta ;) Ni som har väntat länge på denna lilla guldklimp!

Nä, vi har inte provat nångång alls utan har alltid skyddat oss. Vi pratar om det och så, men känner att de inte passar just nu. Men snart kanske ;)

Min bror och min syster ska få barn i april resp maj, så de blir skojj:)

Hoppas ni har en bra helg! :)

Kramar

2009-11-21 @ 11:43:18
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com
Postat av: Emma

sv: Reza åkte ut.



Synd att du inte kan åka dit, hoppas du mår bättre snart :)

2009-11-21 @ 12:19:12
URL: http://emmmaaac.blogg.se/
Postat av: Nypan

Sv; Hehe ja :) Jag räknade på ca 30 dagar och då är jag i vecka 5+3 dagar eller nått. Men jag kan lika gärna vara i vecka 4, vet inte :) Ska iaf ha i slutet på juli om min uträkning är rätt :)



Jo vi ska behålla, det verkar iaf som det. Jimmy vill det jättegärna, och de vill jag oxå så de blir väl så, får bara hoppas att allt går bra o så :)



Okej. Jag ska ju börja skolan nu i jan om jag kommer in, men det är på distans så jag kämpar på så länge jag orkar o så länge de funkar :)

2009-11-21 @ 12:31:05
URL: http://nyyypan.blogg.se/
Postat av: Marie

Du gör rätt i att ta det lugnt gumman, du måste tänka på den lilla/lille bebisen som du har i magen med ju. Måste lyssna på din kropp :)



Hoppas du snart mår bättre :)

2009-11-21 @ 12:50:26
URL: http://starmi.blogg.se/
Postat av: Jessica

ja, i början var jagt trött och mådde illa som tusan, orkade typ kliva upp, rasta hundar, jobba, rasta hundar, vila, rasta hundar, vila, kvällsrasta hundarna, sova. så såg de ut i någon vecka!! dessutom blev jag sjukt åksjuk, när jag själv körde! (efter det händer de fortfarande att jag blir de ibland. åksjuk har jag inte blivit sen jag var liten innan jag blev grqavid, sen dess händer de ibland) men de går över, de är sällan man mår dåligt hela graviditeten, de hände ju, men de är sällan! Hoppas allt är bra med er! Håller med Magdalena där uppe, jag är född i septemner och min kusin i december, vi har alltid haft kul och umgåtts mycket! De blir ju typ som syskon de också, dom kommer ha kul!

2009-11-21 @ 13:27:14
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Pilla

Ja men precis! Skolan finns ju alltid kvar sen om man vill det lixom :) Man kan ju likagärna plugga fast man har barn :)

Jo jag hoppas det, men man är ju ändå inställd på att det kan ta tid lixom, men visst skulle de kännas tråkigt om man fick gå å vänta länge när man väl bestämt sig.

Är så glad för eran skull att ni äntligen blev gravid, ni som väntat så länge!

Skönt att du mår bra och så ialf:)



Ha de bra! Nu ska jag upp me lite julgardiner;)

Kramar

2009-11-21 @ 15:18:48
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0