God morgon Sverige

Idag är det måndag, ny vecka och jag är faktiskt ledig. Är klar med mina 6 veckor praktik och det är blandade känslor. Det känns som om jag "skolkar" nu om ni förstår vad jag menar när man är van att cykla ner till barnen och vara ute på rast nu haha. Dock är det skönt att få hinna med lite skolsaker nu istället. Har lite plugg som ska göras, lite läsning av böcker.

Idag mätte jag mig och vägde mig också. Hade gått upp 8 hg men antar att det är efter spriten i helgen så jag ska väga mig imorgon istället :) Dock hade jag gått ner typ 16 cm runt kroppen på en vecka vilket jag är sjukt nöjd över !!! :)

Imorgon ska jag tatuera mig också :D iiiih !! ÄNTLIGEN hahaha. Drömde massa konstiga drömmar inatt. Att det blev fel och att det blev fult och att Ola var med och ja, det blev en massa konstigheter bara hahaha. Antar att jag innerst inne är nervös nu? hahaha!




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0