Update

Igår hände det mkt må ni tro :)
* först var vi på lite fika hos Broberg. Blev både tårtbit och kaka för min del, men jag hade ångest efteråt också -.-'
* drog vidare till jättendal där vi råkade få syn på åkerlunds och stannade där ett tag, det gjorde att vi senare
* åkte iväg och käkade pizza hela gänget. (sallad för min del...) Det var Jag, Fredde, Bulten, Johan, Maria, och deras lilla Mattis. Det var även Patrik och Emil som följde med.
* Släppte av Bulten och Emil hemma hos Åkerlunds och sen drog vi till Linda och Jon där
* jag klippte mig. Nu är jag korthårig BUHU !!!!

okej inte riktigt kort kanske men ovanför brösten iallafall... fy fan va hemskt det är xD men det växer väl ut igen antar jag :P

nu blire pluggning, vill inte men lika bra att få det gjort !! Ska kanske sola lite först ;)

vad gör ni då?

Postat av: Malin Viklund

Cristian Haglund, från gnarp. jonas kompis och ex kille till min kompis anna. Hans pappa dog i förrgår.

2009-05-24 @ 13:22:03
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0