Tragiskt öde


Vårt fina staket fick ett tragiskt öde...


Det blev nerrivet.... Saken är den att det var alldeles sönderruttnat efter allt regn och snö som trängt in i plankorna. Rev der det så vi kan sätta upp nya. Några tusenlappar kommer det kosta men det är värt det! De där bitarna var inte direkt lätta att bära bort kan jag säga er. Mina armar har fått arbetat hahaha,

Vi passade även på att klippa hela gräsmattan, ta bort lite gamla buskar och rensade bort ogräs från gruset på baksidan. Dock hann jag inte klart förrän lunchen behövde intas men jag kan fortsätta senare idag! Så snyggt det blir när man gör allt rent på ogräs och skit. :)

Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Poff så fanns det inget staket längre. ^^



Ja, jag ser det också så! Extrajobb på äldreboendet, sommarjobb på en camping, etc.. Man har det sociala, praktiska och massa sådant. Meriter är bra! Ska fråga om en referens från äldreboendet, kan vara bra att ha. =)



Haha ja, gör det! När du känner att du tröttnat då kanske jag precis är klar med min utbildning. Rättvist! ;)

2009-05-19 @ 18:17:26
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Ja, som man säger; alla bäckar små.... :)



Tjäna mer ja, men man träffar ständigt nya personligheter och sådant inom vården så det är väldigt växlande det också. ^^



Träningsperiod? Lär mig säger jag bara! Haha. Jag är alldeles för lat. ;D



2009-05-19 @ 18:43:54
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Det är ju jättebra, att du tappar suget efter sådant!



Och 15-20 kilo är ju mycket! Du ser inte ut att behöva gå ner... Och absolut inte SÅ mycket! :)

2009-05-19 @ 19:08:42
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Nej, 30 då finns det ingenting kvar av dig! Gå ner 10 isåfall, det låter rimligt även om det inte ser ut som att du behöver det. Men ja, bara man trivs själv så är allt bra. =)



Klart jag har MSN, du kan adda: [email protected] :D

2009-05-19 @ 23:22:47
URL: http://gaymasen.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0