Torsdag

God morgon!

 

Dagens härliga osminkade jag

 

allt bra med er idag? :) själv vaknade man vid 8 men har hunnit med att duscha, plugga till tentan, käkat frukost och städat hehe! Man är juh en riktig räcerkvinna när man vill hah!

Nu blir det plugg som väntar. Har dragit på mig ett extra-arbete på förra kursen som jag ska göra klart. Ångrar mig nu att jag tog på mig det men det går fort. Räckerkvinnan ni vet? ;) 

ha det bra och hoppas solen lyser hos er med !


Postat av: Marie - mamma till skruttan

Du var jättefin osminkad! Tänk om fler "vågade" visa sig utan smink...



Ha en trevlig helg.

2009-05-08 @ 17:40:29
URL: http://varlensbasta.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0