Söndag


Ja en ny dag är det idag och jag mår bättre. All (det mesta då..) negativt jag hade i mig igår är borta. hoppas det håller i sig ;) Jag får väl börja med att säga GRATTIS NORGE till vinsten. Roligt att ett grannland vann. TRÅKIGT att Sverige kom i slutet i år igen. Ja menar, det är inte en dålig låt :/ men aja, inte Marlenas fel, för hon gjorde ett jättebra jobb!

Vad händer idag då? Jo nu ska jag blogga klart, sen ska jag städa lite eftersom mina gruppkamrater kommer över ikväll om inget annat sker. Skulle vara nice om man hann med lite promenader i detta fina vädret också. Kanske klipper jag mig idag också. Spännande? ;) haha

Postat av: Karin

....tänk va... och jag som tyckte Norges bidrag va sämst..ha ha

2009-05-17 @ 09:38:22
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: frida

helt klart den bästa låten enligt mig!

2009-05-17 @ 12:48:34
URL: http://fridabeijer.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0