soligt?

Soligt idag, dock tror jag inte det blir ngt soligt i mitt liv idag. Enligt horoskopet skulle ngt dåligt inträffa och det har inte direkt varit motsatsen på senaste så... plus att det inte blir ngn ola verkar det som :( skit skit skit skit......

ja ska gå in i spelens värld en stund och klara av några csi-cases
adjöken

Postat av: Alexandra

sv: hehe jaha okej vad nice:)



haha tack så mkt min fantasi är inte den bästa:P



din blogg e jättefin:) ska vi lägga till varandra på bloglovin?

2009-05-28 @ 10:48:37
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Linda

Jag ska inte låna nå pengar.. vi har inte råd.. eller jag har inte råd att låna!!

Och jag orkar inte bry mig om någon ola nu,

Jag är så jävla less nu så fy faan!

Sorry! men det blir inget imorn....

Det är väl klart att du säger att du skulle ha ställt upp om du hade dittan och dattan men nu har du juh inte körkort, och du anar inte hur jobbigt det är att skjutsa skjutsa å skjutsa hela tiden!

2009-05-28 @ 11:12:19
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0