Rent hus och mätt i magen

Nu har jag precis kollat klart på Rent Hus. Jag älskar det programmet. Så intressant att se hur folk kan bo så där och så roligt att se hur de får det så rent och snyggt efteråt :)Det är nästan så man blir sugen på att städa lite ;) haha

har precis ärit en kycklingrulle också. Känner mig äcklad nu, vet inte varför. Kanske för att det förknippas med massa fett och onyttigheter men det är juh egentligen inte så farligt. Protein och grönsaker. Skulle vara brödet då men det äter jag faktiskt inte så mkt av. :p

känns som fredag idag också, kanske för att det är röddag imorgon, kanske för att denna vecka känts så lång?! Hur som haver kommer det vara skönt att ha darling hemma imorgon..



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0