Plugg + småfix

Nu har man suttit med skolarbete och lite småfix fram tills nu typ. Emma och Christoffer kom förbi en snabbis med deras hund Barri. Det var första gången han och Boyen träffades och de lekte hur bra som helst. De ville inte skiljas åt kan jag säga hehe. 

 

Hann fota men kameran dog precis så jag får visa er någon annan gång. Nu ska jag ladda upp för DH och sen blir det nog typ lite plugg.. Måste juh kunna 42 instuderingsfrågor om miljö tills på måndag. Nice!

 

vad gör ni? =)


Postat av: Anonym

hihi ja du får lägga upp bilderna så får jag ta dem av dig :)

2009-05-05 @ 21:16:50
URL: http://emmamakeup.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

de är så mycke runt cancer som är negativt. tänk den forskaren som en dag kommer på ett riktigt botemedel..

2009-05-05 @ 23:35:34
URL: http://perfektion.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0