Ny dag- ny energi

asså gårdagens inlägg har en förklaring... vet inte om jag kan berätta den här dock.. återkommer om det är som jag tror ;)


Dagens jag...

Idag är det Onsdag och vädret suger. Jag har dock då möjligheten att jobba framför datorn. Ska skriva in en grej i grupparbetet jag gjorde förra veckan och skicka in den plus kolla ett annat grupparbete lite snabbt :) Sen bär det nog av till syrran för att hjälpa henne städa lite. Som gravid vill hon inte bära en massa tung och jag vill ju gå ner i vikt så varför inte ta på mig lite extra motion och arbete? :P haha Slå två flugor i en smäll (eller göra två flugor på smällen som någon också sa HAHAHH )

tänkte även prova locka håret idag, nu när det är lite kortare. Får se om lockarna håller bättre :) Issåfall blire lockigt hår på fredag ;)

Ha en bra dag sötnosar! kram madde

Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Göra två flugor på smällen, haha! Roligt. ^^

2009-05-27 @ 18:31:02
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Linda

Ja visst blev det bra med lite bilder :P

Haru lust å göra om min header någon dag?!

Puss

2009-05-27 @ 18:56:52
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0