Nice song

Idag har jag hunnit med mycket känns det som. Jag har för någon timme sedan skrivit klart ett grupparbete (det var jag som åkte på att renskriva det :P ) har skickat det till alla mina sötnosar i gruppen och sen har jag fixat med lite bilder på datorn, uppdaterat bilddagboken (woooooow typ) och så har jag hunnit med att slappa också.. det ni ;)

jag har fastnat för Basic Elements låt Touch you right now!

Syrran tycker det låter som Ola dessutom hahaha, ja vet inte ja :P inte direkt då kanske...


I've got to touch you right now
Try to keep it down?
So nobody hears, you need to wisper
Gently in my ears
Everything you'll say, will show me the way..

I've got to touch you right now

Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Låten är skitbra! Och bra att du dricker mycket vatten, jag dricker nästan aldrig. Shame!



Åh, förskolelärare! Då förstår jag att du hellre extrajobbar där, bättre merit också. Men alltid bra med extrapengar som sagt!



Många år innan jag är kirurg? Absolut inte.. Ett år. LJUUUG, haha. Jo, det blir väl om en tio år (typ?) som jag är färdigutbildad kanske. :D

2009-05-18 @ 23:14:14
URL: http://gaymasen.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0