Natti sööötnosar


åh jag kikade lite på cdon.com och jag blev som en unge i en godisaffär. Jag ville ha allt. Dock blev det några böcker (suprice suprice ? ) OCH det bästa av allt. TVÅ NYA CSI-SPEL !!! iiih :) jag har alla andra spelen som har kommit ut och de är hur bra som helst :) längtar som en tok. De kommer på onsdag hoppas jag (de skickar imorgon)

nu ska jag duscha och sen hoppa i säng. ingen träning idag förutom plocka, bära stenar och rensa lite ogräs :) men tänkte cykla imrogon så!

kram på er

Postat av: Eva

Aha, så du har också en osynlig "besökare" hos dig. Mycket möjligt att det är en grannkatt eller så. Har hört om fler som haft spökkatter. Tydligen inte allt för ovanligt. Men så länge de inte gör något större väsen av sig så är det ju ok.

Kram,

Eva

2009-05-26 @ 15:32:30
URL: http://detspokar.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0