Måndag

Hejsan hoppsan!

hur är det med er idag? själv mår man lite dåligt. Vet inte vad det är riktigt. Kroppen har mens men det kommer inge blod haha. Alltså jag har alla symptom men inget kommer :P Jag har nyss haft det så jag ska inte ha det förrän slutet på denna månad juh. Trots det så är jag hängig, lätt irriterad, svälld, sugen på choklad, och lite ont i magen. Är det någon som vet om osynlig mens har uppfunnits ännu? :P

 

Jag vägde och mätte mig idag också. inte så nöjd men kunde ha vart värre. Dock hade jag gått upp men inte så mkt och jag hoppas (vet) att det är muskler eller vatten och inte fett så det är tur det iaf.

 

Idag regnar det också så det blir inte någon aktivitet ute. Kanske en långpromenad framåt kvällen om det slutar regna :) Annars blir det mer träning hemma inne sen. Har redan hunnit med att träna en timme idag :) duktig jag känner mig hehe

 

nej men nu måste jag sluta, blir nog en tripp till stan.

ciao


Postat av: Pilla

Hej:) Har faktiskt ingen aning om hur det går haha. Har blivit mkt grillat och sånt nu på långhelgen;) Och till råga på det så har jag gjort illa ett ben, så måste till läkaren. Kan knappt gå=inga prommenader,joggingar,cykling eller nå! Å de e trist! Men men.. hur går det själv?

Kram!

2009-05-04 @ 11:33:27
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com
Postat av: Katja

Gör inget om man gått upp liiiite, så länge man har kontroll över det ^^

Jag är lite orolig nu när jag börjat gymma att gå upp i vikt.. hehe..

Men muskler är andra sidan snyggt tycker jag..

Har gymmat, ska ut å promenera en stund snart och ta med gott kallt vatten.. hihi, törstig..

Kram!

2009-05-04 @ 12:56:48
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Katja

Men sen väger väl muskler mer än fett, när det omvandlas?

Jag vill gärna ha lite "magrutor", men så länge min hud är där så lär det inte synas, men biceps och triceps tack =)

Vad ska du göra ikv då?

2009-05-04 @ 13:53:14
URL: http://smultronduvan.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0