Lördag

 
Dagens jag har en svart oversizetröja, jag drar alltså inte ner för att vara mer naken som vissa kommer tro ;)

Sambon for iväg till sundsvall för att fira en kompis som fyllt 30 år. Själv sitter man hemma och ska utnyttja tiden till att träna och plugga på fåglar, stenar och småkryp. Inte det roligaste att göra en lördag kanske men måste ju :) Jag vill ha bra betyg på tentan och jag vill ju bli smal så :P hahaha!

Ikväll blir det lite tårta hos Broberg har jag hört. Han fyller visst år så vi ska dit och gratta honom såklart! Jag ska vara tråkig och säga nej till tårta (a) men jag kan säkert äta ngt annat hihi.

Vad gör ni själv denna lördag?

Postat av: Linda F

Vi har nyss vaknat:) Skönt,men det var nog flera år sedan vi sov så här länge.

Vet inte vad jag ska hitta på idag när gubben ska åka en sväng med hjulingen till crossbanan.Inte så roligt att följa med iaf.

2009-05-23 @ 12:04:57
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0