God morgon

Ola kikade in på hemsidan igår :P


Idag ska jag ner till Gävle som sagt. Ska på heartbreak hotell och se/träffa Ola. Ska dessutom träffa Pernilla och Alexandra, som jag inte ens minns när jag träffade sist. Antar att det var typ februari förra året :O FY FAN va länge hahaha! Men nu äre äntligen dax iaf. SKa bli så j*vla kul så ni anar inte. Dessutom är Jessica och Mickis där så det ska också bli roligt!

Har precis duschat och håller på torkar nu så man kan smörja in sig i BUS (Ja jag kör hellre med det än massa onödig solarium :P) Och sen blir det till att packa klart. Vet inte vad jag ska göra resterande timmar tills tåget går. Hittar jag ingen som kan köra mig till tåget så måste jag ta en buss in. Jobbigt med så mkt packning ;) haha!

Ja ni får ha det så bra så får vi se om jag lyckas blogga något mer innan jag åker (med stor sannolikhet så gör jag det..) annars mobilbloggar jag under dagen!

ciao


Postat av: Jessica

haha, okay. :) Jonas familj var också såna, jag fick inte bära en pryl! När vi var och julhandlade så fick jag inte ens bära ett fyra pack med 1,5 liters läsk!! haha. Jag är ju van att "ta i" liksom, känner sej så dum när man bara står breved! Med lite skönt också, hihi ;)

2009-05-29 @ 09:25:30
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Eva

Blir spännande att få en rapport sedan :-) Bildreportage hoppas jag.

Kram,

Eva

2009-05-29 @ 11:42:05
URL: http://detspokar.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0