Full Frys, minns ni?


Har inte precis blivit plugg idag. Har inte haft ork eller energi till det faktiskt. Jag har gjort lite annat istället. Syrran kom över så jag var med henne till Bergsjö eftersom Anneli jobbar där. Vi blev där en timme faktiskt haha. Folk som gick in för att köpa något ska väl ha funderat varför vi häckade där inne haha. aja Anneli hade väl det trevligt en stund iaf då. Där köpte jag även en dvd. Var inte direkt planerat men det var en stoooor låda med humordvdar för endast 99 kr /dvd så jag kollade runt lite och hittade Full Frys med Stefan och krister som visades på tvn för typ 10 år sedan. Minns ni den serien?

Jag ska nog börja kolla på den ikväll hehe.

Annars har jag inte gjort så mkt idag. Syrran förhörde mig på frågorna till tentan och jag kunde alla utom en och den visste jag redan att jag hade svårt för. Jag kunde den men jag har svårt att förklara den liksom. Gäller att läsa på den då bara ;) Har juh några dagar kvar så att säga.

 

Vad gör ni då? =)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0