Fredagsplaner

Hejsan!

Nu har man kommit hem alldeles nyss och ja, det var väl en intressant dag men ändå lite onödig. Visst vi såg en havsörn ganska bra faktiskt så det var roligt men det var inte så roligt att åka ner till tierp för att se tranor och svanar HAHAHAH ja menar de finns här uppe också men men.

Knäppte massa kort men lägger in de när jag kommer hem. Själv ska man göra sig klar för att åka på bio i stan. Ska se Änglar och Demoner med Fredde, Jonas, Chrille, Tobbe och Linnea. Hade jag fått välja hade jag åkt raka vägen hem och lagt mig i sängen. Är så slut efter denna skolvecka så ja, det är inte direkt lockande att sitta någon timme i en hård , obekväm stol för att se på film. SÄMNVARNING !!! haha. Är den inte bra spränger jag bion! Typ så känns det haha.


Hur har eran fredag varit? vad ska ni göra denna fredag?




Jag tror ni fattat att jag bara ska ta det lungt va? ;) hahaha

Postat av: Linda

haha,. Guud vad drygt å åka till tierp.. hehe!

Ja men det var juh bra att bara behövde pissa en gång.. tänk om du hade fått skitsjuka xD haha asg

Hehe hoppas filmen e bra nu då :)



Puss hej!!

2009-05-15 @ 17:13:41
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Jennica

vs: tacktack :) jora det är bara bra, lite stressad bara, själv?

2009-05-15 @ 18:22:04
URL: http://jennicabjork.blogg.se/
Postat av: anna

Va filmen bra? Jag kommer att se den, nån gång. Älskade den förra och har läst ala böcker så jag har stora förväntningar på denna...

2009-05-16 @ 09:06:45
URL: http://strawberrrry.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0