En lista

10 FAVORITER
Dialekt: Skånska
Mat: grillat med massor med sallad
Låt: Ola-Cant get enough
Film:  Dagboken
Tecknad figur: Ior
Sport: Hästsport
Komiker: jämnt mellan Johan Glans, Roberg Gustavsson och Björn Gustafsson
Veckodag: Fredag
Glassmak: Vanilj
Soloartist: OLA

 
9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Förväntansfull
Tanke:  Vad ska jag träna idag?
Kläder: Jeans och linne
Bakgrund: datorns surr och en och annan fågel.
Känsla: glad
Tid: 11,48
Bästa sak: Min familj
Irritationsobjekt: att det snart är skolvecka

8 FÖRSTA
Bästa vän: Karolina
Husdjur: Kaniner
Utlandssemester: har aldrig varit utomlands :(
Piercing: öronen
CD skiva: Någon Absolute Music..
Bil: delar juh med fredde så en volvo xc70
Ord: mamma eller/och pappa

7 SENASTE
Telefonsamtal: Fredde
Mat: fullkornssmörgås
Dryck:  juice
Biltur: till ica igår
Tv-program: nyheterna imorse
Spelad låt: Ola- Rain
Köpta klädesplagg: badkläder

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej der har jag inte
Brutit mot lagen: Ja , genom att inte använda bilbälte alla gånger vid kortare svängar
Blivit arresterad: Nej, jag är en ordningssam flicka
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Jo det har hänt det med haha
Varit med i tidningen: Ja

5 NEJ  TACK
Skolämne: Matte
Mat: Lever och ärtsoppa
Musik: jazz , dansband och opera (med undantag för schlagerlåten :P )
Dryck: Whiskey
Djur: Spindlar och insekter..

4 SAKER
Du gör när du har tråkigt: sjunger för mig själv
Du gjorde igår kväll: jag satt vid datorn och pluggade
Du kan höra just nu: har jag redan svarat på
Du inte kan leva utan: familj, vänner, djur, dator och mobil

3 PERSONER

Du kan berätta allt för: Syrran, mamma och fredde
Du tycker om: fredde,  familjen (där har vi både vänner och familj haha )
Du inte gillar: HÄXAN (still number 1 on my hatelist....) och en jag inte kan nämna här

2 VAL
Coca cola eller fanta: cola av den anledningen att fanta alltid tappar kolsyran fort som attan
Hund eller katt: kan omöjligen välja då jag har både och

1 ÖNSKAN
att klara utbildningen så jag får massor med pengar så jag kan skaffa barn och ha det bra i huset =)

Postat av: Katja

Roligt att du gjorde den.. =)

Hihi kul å läsa..

Jo idioter.. min lilla kisse juh.. suck.. men hon är ju så orädd för bilar.. :/

2009-05-06 @ 12:39:58
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Katja

Vad skönt, det är ju en trygghet att bo där dom kör lugnt och inte som iiiiidioter =)

Vad ska du göra idag?

2009-05-06 @ 13:12:04
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Katja

Inte så mkt mer än att träna å ringa till sjukan igen.. :/

Ser att du ska vara med i fototävlingen.. kul =)

2009-05-06 @ 13:22:51
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: janni

skånska är så fint sååå 8) :D hahahha

2009-05-06 @ 13:45:52
URL: http://jannif.blogg.se/
Postat av: Marie

Nawe Skånskan som dialekt jadåå.:)

2009-05-06 @ 15:24:06
URL: http://starmi.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0