Bloggar

jag tänkte att jag kan juh blogga live, tänkte jag säga. Iaf skriva lite om varje låt och så :) Uppdaterar väl så ofta jag kan under kvällens gång

Kan börja med att säga att det var en snygg öppning. =) Tänkte säga att det var en dyr öppning hahah så säger han precis att den kostat 10 miljoner kronor. Det märks

men OJ VAD SNYGG HAN BLIVIT Dima som vann förra året hahaha! Jag gillar verkligen den där längden på håret hos killar.
men han mimar väl? låter för bra haha





Favoriterna är (de som får vinna) :

Sverige, Island, Armenien, Azerbaijan, Denmark, Albanien, Norge, Ukraina, Finland,

Har bra låtar men som gärna inte får vinna ;)

Malta, Estland, Tyskland, Turkiet,

Postat av: MADDE

Vilken fin blogg du har! :) och otroligt fint namn måste jag också säga ;)

2009-05-16 @ 22:39:25
URL: http://mjaaaow.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0