update

SORRY !!! att det inte blev någon bloggning igår men jag hade en datorfri dag helt enkelt. Mycket skönt var det också måste jag påpeka. Jag jobbade till klockan 4, sen åkte jag och Linda till ÖB och kikade lite och jag hittade faktiskt lite fynd. Bland annat en fin duk för endast 20 kronor ;) Nice! Sedan åkte jag hem till henne och var där en stund för att sedan åka hem igen och typ sova. Jag lade mig lixom 9. HUR pensionärsaktigt är inte det? hahaha men trött var jag. 

 

Idag har jag också jobbat. Gått bra faktiskt :) Fick sluta lite tidigare och inte klagar jag för det inte hehe. Har nu ringt telia om en räkning och nu ska jag skriva klart en sammanfattning som jag berättade om förut. 

 

Vad gör ni idag då? =) något roligt hoppas jag!

puss och kram


Postat av: Em

Jag bor i Vallsta, Nordsjö. Det ligger efter Nianforsvägen mot Hudik. Men just den här veckan har jag varit uppe i Järvsö hos mitt "ex".

2009-03-26 @ 18:10:29
URL: http://semlanemm.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0