solig tisdag

hello!

hur mår ni idag? själv mår man lite bättre. Solen lyser juh ute och det kan inte bli skönare väder ute just nu känns det som. Idag blir det till att plugga. Har en hemtenta som jag måste börja med och jag har lite annat som ska skrivas av från "to-do-list". I eftermiddag blir det kanske stan och köpa mer färg till köket, annars ska jag börja med att hugga in på att slipa skåp... finns roligare saker att göra men det är lika bra att börja så det blir klart någon gång hehe!

puss och kram på er

Postat av: lolla

tjenixen!!

hoppas du mår bättre....

det måste vara kul att fixa och dona i det nya huset ???

kram lolla

2009-03-17 @ 15:10:35
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Jennie

Låter inte roligt alls. De är ju bra att han är lite bättre men helt bra vore ju bäst.. Tråkigt när ens kära blir dåliga..



Jodå med oss är det väl bra under omständigheterna..

Lilla Doris har fått vingar nu så de är lite tungt, men man får se till dem man har istället..

De blir ju lättare med tiden också.. de hoppas jag iaf..



Många vår kramar Jennie & skäggisarna

2009-03-17 @ 16:26:11
Postat av: Jennie

Tack gumman! jo självklart vill man att de ska leva länge. Hoppas det blir så för din med och att ni får bukt med vad det nu är som är felet på lill killen..



Hoppas ni har lika soligt och vårigt väder som vi!



Kram Jennie

2009-03-18 @ 09:40:18


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0