Sjuk och förbannad!

Hejsan!


Idag blir det inte mkt uppdateringar. Jag har nämligen fått feber under natten. Anade att något skulle kunna komma upp eftersom jag sov före 8 igår. Inte alls vanligt mig. Blev därför tyvärr inget jobb idag heller :( Jag som hade saknat det stället under helgen juh !! Men jag har fredagen att se fram emot iaf :)

Jag är inte bara sjuk idag. Jag är extremt förbannad också. Jag har sett och märkt att någon eller några använder min hotmail för att skapa användarkonton på exempelvis gratismakeup.se och nu hade jag fått ett mejl av bloggtävlingar.se där det stod att mitt inlägg "goodiebag värde 700 kronor" hade blivit avslaget. OCH TUR DET eftersom jag inte har skickat in någon sådan tävling ens !!!!! Jag har mejlat företagen men det är svårt för mig att bevisa att det inte är jag som skickat dem. Jag har även för några månader sedan fått ett mejl av ett annant konto, typ gratiskläder eller något sådant.. det stod " HEJ LISA " Heter jag Lisa eller? SUCK !!!! ska det vara så jävla svårt att låta bli andras mejladresser????SKAPA ERA EGNA !!!

näe nu ska jag mejla gratismakeup igen eftersom de aldrig svarar.... Den eller de som använder mina adresser ska inte tro att de kan fortsätta med det !!!!

Postat av: Jennie

Hur är det med lilla boyen då, blir han bättre?

Kram

2009-03-17 @ 08:58:02
URL: http://busarmedskagg.blogspot.com/
Postat av: Madde

Sånt där är riktigt irriterande. Hände mig en gång med när någon använde mig för att vara medlem så StayFriends med nåt knäppt namn!!!



Bloggen

användarnamn:madde

lösenord:oktober

2009-03-19 @ 17:15:46
URL: http://tras.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0