Mysdag

Jag har spenderat dagen med att gosa med Boyen. Han är inte riktigt sig själv nu pga att han varit/är sjuk. Vi har myst och varit ute och så. Jag har dessutom kollat på massor med avsnitt av olika program på tv4 anytime. Bra kanal det där ;)

Ikväll blir det nog film, eller lägga sig tidigt. Är sjukt trött av mig numera. Dumma kropp haha

Vad gör ni denna söndag? =)

Postat av: lolla

Tjenixen!!

hur har han det boyen??

jag har varit med Edvin mycket denna helg vi har spelat tv spel, lekt, pysslat, läst, varit ute och kollat på film

laddar nu för jobb i morgon igen...

ha det gott

kram lolla

2009-03-08 @ 20:54:40
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej! läste om Boyen. Det är ju att du betalar en självrisk också när man är till vetrinären, så att om det hade gått på 10000 så hade du inte betalat 5000 osv. Vilket försäkringsbolag har du? Man betalar ju en självrisk och sen en viss procent.

2009-03-08 @ 22:34:03
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0