Melodifestivalen


bloggtorka idag känner jag men jag har gjort så mycket annat. Njutit av en god kycklingsallad, har provat ICAs nya ekologiska juice (blåbär och äpple), jag har hängt på några sidor på internet, kollat på tv, haft besök av två forna klasskompisar och jag har spenderat dagen med Boyen. Försökt fått i honom lite mat, tyvärr går det inte så bra. Han har ätit några korvskivor och lite mat som jag fick i honom, annars inget. Misstänker att han inte vill ha för att han är rädd att samma sak ska hända igen men det är bara hoppas på att det försvinner eftersom här.

Ikväll blir det Melodifestivalen såklart. Andra chansen. Vill att Sarah ska gå vidare.. gärna även Star pilots ;) Men det blir väl säkert helt andra bara för det.. ska ni se? vilka hejar ni på?

kramis

Postat av: Minna

Jag hejar också På Sarah!! Vi får hålla tummarna :) Hoppas Boyen kryar oå sig. Tänker på er.

Varma kramar

2009-03-07 @ 19:23:14
Postat av: Alexandra

jag kommer inte ens ihåg sarahs låt :O så bra intryck gjorde den på mig xD

2009-03-07 @ 19:36:10
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0