Målning


min fina målade sol á la paint :P Solen lyser juh så fint ute nu !

Hejsan hoppsan! Vi slipade och målade på tills klockan 12 inatt. Var lika bra att börja måla när man hade slipat upp allt tyckte jag ;) Gick fort när man var 3 stycken :) Idag målade jag en gång till med grundfärgen så det blev helt vitt. Nu är det bara vanliga färgen en gång (tror det kommer räcka med en gång...) och sen upp med alla luckorna och in med alla saker. Just nu är allt porslin och allt sådant i kartonger i tv-rummet. Mindre nice haha.

Jag kommer fota när det är klart och lägga ut före- och efterbilder såklart :) Det kommer bli så fint så fint :D Nu ska vi byta golv och tapeter också. Jobbigt när det finns så mycket att välja på hahaah!

Ja hoppas ni har en bra torsdag. Nu ska jag kika vidare och sen tänkte jag lata mig tills det går att måla en sista gång :)
puss på er

Postat av: Sara

Ja köket är nog det värsta man kan renovera! Det används ju hela tiden!

2009-03-25 @ 08:58:32
URL: http://saralouiise.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0