Lördagkvällen med tjejerna

Hejsan!

Nu sitter jag hos pappa och dricker en cider. Jag ska juh till Josse ikväll och vara med massa goa töser där senare ikväll. Ska dit till 7-8 tiden och kolla på finalen av Melodifestivalen och dricka lite godricka :) Finns chans för att det eventuellt blir lite Singstar efter mello och sen blir det kanske lite annan fest i grannbyn. Jag har kameran med mig så jag ska försöka fota en mass. Hoppas ni har en bra lördagkväll!

pussar och kramar madde

Postat av: Anonym

Hoppas du fick en trevlig kväll

Jag sitter och försöker göra en ny header till min blogg

men när jag ska sätta in den i bloggen på stilmallar blir den ju så liten...

hur gör man help please

2009-03-15 @ 12:50:20
Postat av: Madde svarar

*Anonym:

ja tack det fick jag :)

du måste ändra om koderna som bestämmer sidan. Alltså dra ut dem neråt och åt sidan. Svårt att förklara så här i ett svar. Kolla på www.designadinblogg.se där finns det förklarat steg för steg hur du gör :)

2009-03-15 @ 13:05:19
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0