Hudiksvall

Jag hoppas att detta fungerar nu :) jag sitter nämligen i bilen och väntar på syrran. Har varit till marie och jag vet inte hur jag tycker att det gick. Enligt den vågen hade jag bara gått ner 3 kilo och enligt den hemma 5. Känns bättre att gå enligt den hemma ;-) haha. Nu fick jag välja smaker själv och tog typ bara choklad så nu behöver jag inte må illa inför varje måltid haha. Ja ja berättar mer om det senare ;-) vad har ni för er då? Denna måndag. Skola? Jobb? Hemma? Kram kram

Postat av: Alexandra

tre kilo är ju skitbra ändå ju :O inte ska du klaga xD

2009-03-02 @ 10:55:33
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0