Fredag

Nu har jag tid att skriva lite. Har gått extremt bra på jobbet idag tycker jag. Träffade vikarien Lisa idag också, mycket trevlig tjej det där :) Var lungt idag på jobbet också vilket var en bra avslutning på veckan :) Med mig från stan följde även mamma. Hon ska sova här inatt. Skönt att vara med henne lite också :) Vi ska snart beställa hem lite från pizzerian och kolla på lets dance. Hoppas ni har en skön fredagkväll :)

puss och kram
madde

Postat av: lolla

Tjenixen

Vad kul att du trivs på jobbet i Hudik.

Och jag förstår att det är trevligt att ha mamma hos dig.... mammor är bäst :)

du som har koll på många roliga saker

vet du vart man får tag på sånt där hippie band man har runt huvudet ???

Det är ju lite på gång i sommar det

skulle vilja ha några

kram lolla

2009-03-13 @ 19:58:13
URL: http://lollashus.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0