Boyen på bättringsvägen

Hejsan läsare!

Nu har vi varit och hämtat Boyen och han blev så glad över att se oss. SNACKA om lycka :) Jag kunde börja böla om jag ville men försökte hålla mig haha! Han har fått dropp och smärtstillande och antibiotika idag och han var dessutom ganska hög just nu. Det är iof bra det med, då känner han förhoppningsvis ingen smärta vilket är prio ett just nu (tillsammans med att bli bra igen förstås...men ni fattar vad jag menar...) Just nu ligger han nedanför mig och sover vilket han kommer göra mycket idag/inatt. Jag är jätteglad över att han är hemma och att febern och det gått ner men samtidigt skiträdd över att han ska hamna i chock som de berättade om, då vi måste åka ner till strömsholm eller uppsala. I det läget blir det Uppsala eftersom det är närmare och så....

Jag kommer därför inte vara för aktiv här någe mer idag.. hoppas ni förstår

kramis

Postat av: Heidi

Usch! aldrig kul när djuren är sjuka.

Har också en sjuk hund, hon har nyss fått konstaterat en kronisk tarmsjukdom.

2009-03-04 @ 17:56:29
URL: http://skruttansplace.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0