Andra chansen

ja så var andra chansen klar...

tycker inte om det nya systemet eftersom det blev mina favoriter i samma duell.. Lilie & Susie mot Sarah. Så där spelade det ingen roll vilken som gick vidare. Sen i andra duellen hade jag gärna sett Star Pilots. HUR kunde Caroline gå vidare? Spenderar alla pensionärer deras pensionssparande på att rösta? Vilka gillar den låten? ja fattar inte

Nu är det bara att hålla tummarna på att resten av Sverige röstar på någon annan ;)

Vad tycker ni? rätt som gick vidare?

Postat av: Emma

Jag tyc´ker det var värdelöst ikvälL! :O Fel låtar gick vidare.. det var så kasst.. ne usch... värdelöst irriterad

2009-03-07 @ 23:06:10
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Emelie andersson

JAG älskar snälla snälla låten :P den är ju huuuur skön som helst!

2009-03-09 @ 20:08:02


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0