Svartklädd Madde från topp till tå

Nu har man precis kommit hem. Har varit hos svärmor och hjälpt henne med att kasta lite skrot och så fick man lite mat. Aldrig fel. Det är sjukt varmt ute om ni missat det haha! Har hämtat ut mitt paket från H&M också. Linnet var jäkla stort faktiskt trots M. Orkar inte skicka tillbaka det heller så antingen syr jag in det eller säljer det. tråkigt för det satt ju verkligen skitsnyggt på tjejen på annonsen haha. Än en gång blir man påmind om att man inte är någon modell :P Skorna däremot passade bättre. Var tvungen att ta 38 istället för 37, då 37 var slutsåld. Dock satt de bra vid tårna och vid snörningen men var för stor längre bak som ni ser på bilden. Det kanske blir bättre, kanske inte. Dock syns det inte så mycket om man har jeans till kanske? De var sköna att gå i men vette tusan om jag pallar med dem på lördag. En hel dag = döda fötter på lilla stackars Madde




älskar rosett-liknande överdelen :)



Dagens jag använder:

Klänning: H&M
Skor: H&M

Postat av: Deniesé

sv: De är lite som det är min föräldrar. haha Tack, nej men ja simmade ju förut 8 ggr i veckan & det är väl det som sitter i ännu. att ja är hemma för mkt. haha inte vet ja...



Visst det kan vi göra om du vill :) Dock så har ja ingen våg så de blir svårt att veta, om ja inte våldgästar min kära pojkvän ;D hahah fast det borde inte bli så stora problem ;) Men har du några bra tips ? ^^

2009-06-25 @ 21:47:45
URL: http://liketolive.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0