Superhjältar


ber om ursäkt för den dåliga bilden.. tagen med mobilen...

Har precis kikat på denna med Fredde och Chrille. Den var faktiskt riktigt bra enligt mig. Faktiskt bättre än ettan vill jag minnas (det var länge sedan jag såg ettan...) Tycker de har gjort specialeffekterna riktigt bra och tänk om detta skulle hända. Att kanske Christer (svenske astronauten) skulle få magiska krafter nästa gång han åkte upp till rymden och kanske blir vår näste superhjälte? Nja troligen inte haha men man vet ju aldrig ;) rymden är ju ett stort mysterium...

Denna film får starka 4 M av 5 möjliga. :)

Postat av: Lisa

hahah ja han sa så! :O jag och mina två kompisar typ ".... :O .. xD" HAHAH men det var roligt.



MEN OFTA DU VÄGER MER ÄN ANNA BOOK? va tusan??? :O finns det NÅN som väger mer än henne liksom >< she's bigger than you iallafall......



och åh :D ett stort jävla tack alltså! hah

2009-06-20 @ 21:47:49
URL: http://famoous.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0