Shopping del 1

Idag har jag varit till stan och handlat lite. Råkade fynda en del på DollarStore och sen hämtade jag ut två paket på posten och jag hade fått hem två paket i brevlådan. Rena julafton ju! haha Tänkte visa er lite av det jag fick hem och köpte  :)


Så vare det här med böcker igen (a) Fick ju faktiskt en gratis bok från lovefilm.se så jag valde boken Smuts. Köpte även en dietbok. Jag vet att jag inte ska lita på saker hit och dit men denna verkade intressant!


My new hair and body shimmermist :) Traderafynd för 30 kr om jag inte minns fel. Det är glitter i denna som man sprutar på sig. Inte enbart luktar det gott och glittrar fint, den ingår även i serien Dessert Treats från Jessica Simpson så den är även ätlig och den smakar mocca. Gott hehe


Inne på Dollar hittade jag detta. Showergel och rollon från LdB. En Limeted edition i lukten Berry. Luktar underbart gott !!! Passar utmärkt nu till sommaren. 20 kr för gelen och 10 kr för deon



Knästrumpor 40 kr. Jag äger ett par vita sedan tidigare men de har inte en rosett på sig. Det gick att välja mellan gråa/svarta eller blå/svarta. Jag valde färg eftersom jag är så dålig på det annars (a)




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0