Sanndröm


MINNS ni att jag berättade om att jag hade hört Olas singel Sky's the limit? Att jag hade hört den två gånger i olika drömmar. Idag (nyss) var det premiär för hans singel på Rix fm och VET NI?!?!?! DET VAR LÅTEN JAG DRÖMDE OM !!!! Okej jag minns inte hela texten men just refrengen minns jag :O Sitter här helt chockad och vet inte vad jag ska säga eller göra hahaha. Skrika eller skratta xD hahahahha ! Men fattar ni? Jag drömde en sanndröm :O Galet !

Nu ska jag ut med Boyen sen käka frulle ;)
kram på er


Ps. Olas singel var SKITBRAAAA som vanligt ;) Sommaren är räddad haha

Postat av: Anonym

vill du lyssna igen så har någon lagt upp den på youtube :) lite dålig kvalite, men men :)



http://www.youtube.com/watch?v=c7-nCI_2hrY

2009-06-22 @ 08:35:15
Postat av: Linnea

JAG HAR INTE ENS HÖRT DEN OCH DOM HAR INTE LAGT UPP DE PÅ RIX ÄN!!!-.-

2009-06-22 @ 09:19:17
URL: http://linnealundstroem.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0