Onsdag 24 juni

God morgon!

En annan vaknade vid 8 idag. Hade önskat att det var för att jag vaknade av mig själv då men icke, jag hade ställt klockan hehe.. Jag är nämligen hundvakt nu till min farbrors hundar så jag var tvungen att gå upp tidigt för att ge dem mat. När jag klev in i hundhuset fick jag en större jävla chock. Inne där var det typ 100 myggor på väggen. Typ det vidrigaste jag sett. Jag började döda en massa (eftersom jag förstod att det var honmyggor...) och det blev blod överallt. Inte så nice kanske haha men nu kan de iaf inte föra generna vidare *mohaha* MördarMadde talar....hihi

Idag är det sol också ser jag, vilket det varit hela veckan tillsammans med regn på eftermiddagarna. Idag hoppas jag det är sol hela dagen för jag hade planerat att ligga ute på gräsmattan och sola medan jag läser ut min bok En shopaholic får en syster. Jag har några sidor kvar men det läser jag ut fort. Igår läste jag 100 sidor på en halvtimme eller någe. DET kallar jag speed :)

Idag ska jag även boka resa till Övik. Hoppas hoppas Emelie kan följa med, annars åker jag ensam som sagt :)

Vad ska ni göra idag då?
kram kram

Postat av: Deniesé

sv: hehe ja brukar inte kolla på fotboll så där men, igår så . ;)



Nä ja ska på diggiloo i augusti och mer är inte inplanerat, det känns väldig vemodigt! men ja hoppas de blir lite så ja kan åka & se, för en gång på en hel sommar det är inte okej alltså! haha

2009-06-24 @ 09:34:57
URL: http://liketolive.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0