My new BFF



sitter och kollar på My new BFF på kanal 3. Det är hur bra som helst haha. Jag förstår dock inte hur man kan vara med på en grej för att bli hennes bästis men men. Jag har redan hittat mitt hatobjekt. Hon tjatar hela tiden om hur alla hatar henne för att hon ser så bra ut men jag tycker inte hon är all that haha... men det kanske är jag som tycker det :P
iallafall äre ett rätt bra program.. om man gillar realityshows vill säga :)



UPDATE !! Hon heter Kiki hon jag menar. :P

Postat av: Karro JL

Ja det är väl hon i leopardmöstrade klänningen? om jag minns rätt. hon gillar jag icket. haha. men det är rätt bra att kolla på :) Det är väl ikväll igen va?

2009-06-09 @ 10:25:28
URL: http://karolinajl.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0