Lördagen i text

Hejsan! nu har man vaknat till liv, ätit frukost och allt det haha.

Igår lite snabbt bestämde vi oss för att dra till Sundsvall (1) på bio. Det blev Terminator Salvation. Jag har inte direkt följt de andra terminator filmerna men det behövdes inte direkt heller tyckte jag. Många har sagt att denna film är skitdålig men som sagt, gillar man inte de andra terminatorfilmerna gillar man inte denna heller. Den är ju överdriven men det är ju sience fiction. Det SKA vara överdrivet ju ;) Halva poängen hahahah. Christian Bale (John Conner) är hur bra som helst i denna film. Dock tyckte jag han pratade lite för likt Batman ibland vilket störde sig hos mig haha men annars var han mycket bra. Filmen var på två timmar men det kändes inte tyckte jag. Filmen får 4 / 5 M av mig. Och kom ihåg, då gillar jag inte ens terminatorfilmerna annars.... :P

Ni kan se en trailer här http://www.youtube.com/watch?v=puAxrOTqtr4. Jag kunde inte lägga in klippet här eftersom man inte kunde ta länken men om ni är intresserade så är det bara klicka på länken som sagt ;) ...


Sedan åkte jag hem för det var meningen att jag och Emelie skulle till Ljusdal på crousing men fick höra av min insider Björk att det var lite bilar där och att det regnade så Fredde ville inte åka. Då ringde syrran precis och ville att jag skulle med till Sundsvall igen för att köra hem Hannah. Det blev alltså Sundsvall (2) igen. Det tog cirka två timmar och innan hon körde hem mig igen ville hon att jag skulle följa med hem till henne för att hon behövde fixa en sak. Då var Jon och Pillen där också så Linda blev chaffis istället. Vi drog till sörfjärden där det var pubkväll på campingen och ja.. det var väl ganska mycket folk ändå haha. Linda och jag drog även ner till stranden där 9:orna hade avslutningsfest. Inte så jävla kul att vara med fulla fjortisar direkt haha men vi stod där ett tag ändå och snackade med Hilda och Pompen istället. Efter någon timme drog vi ÄNTLIGEN iväg till campingen igen för att hämta Jon och Pillen.

Jag var trött och hade ont i magen och längtade hem till min underbara säng.. Då kommer grabbarna i baksätet på att Sundsvall och Max skulle sitta fint. Sagt och gjort och jag var i Sundsvall (3) än en gäng haha. Tre gånger på en kväll är nog rekordet tror jag haha. Vi käkade hamburgare och sen drog vi hemmåt. Jag låg väl i sängen kring 3 inatt. Nykter och allt haha!







Det var väl min lilla lördag det... vad gjorde ni igår? :)

Postat av: Deniesé

Åh den vill jag också se! :D



sv: Joho, denna gången så var det faktiskt så att han bytte den med mig :D Så då blev jag glad igen :D

2009-06-14 @ 15:12:52
URL: http://liketolive.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0