komiskt

åh förskolan ringde precis (när jag kollar om en film om barnpassning ahhahha). Fick jobb resten av veckan. Nice med pengar :) Jag ska stänga imorgon och jag hoppas att det går bra. Det är sånt ansvar att stänga haha. Men ja, det ska nog gå bra som sagt :) Skönt att jobba igen för jag har saknat de små liven!!

Postat av: Pilla

Vi har grävt och isolerat men satt ner en pool,inte gjutit. Funderar på att gjuta en riktig sen om vi använder den så pass mkt. Tänkte testa med en sån här först. Vi valde mellan en fyrkantig eller rund, men de fyrkantiga var så smal så vi köpte en rund som rymmer 17kubik. De ska ju fyllas och bli varm oxå haha:P

Till den har vi saltvattensanläggning istället för klor, funkar kanon:)

Är underbart med pool nu i detta väder.

Hur går det med golvvalet då förresten?

Kramar!

2009-06-29 @ 13:34:35
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com
Postat av: Malin Viklund

Vad roligt att du får jobba så mycket :) hoppas allt är bra med dig!? :) Kram

2009-06-29 @ 13:39:07
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0