Jobb


God morgon!
Idag är det tisdag och jag vet inte om det tänker bli fint väder idag eller inte. Det är varmt ute och solen skiner ibland men det är ganska molnigt. Jag har i alla fall klänning idag. Det blir så varmt inne där ändå när man springer omkring. Får se om det blir något att ångra sedan när man ska cykla hem ikväll haha. Det är nämligen jag som stänger idag igen. Det har aldrig krånglat hittills så :)

Dagens outfit ser ut såhär. Jag hade visst denna klänning fotad redan så jag lägger in den bilden. Dock har jag uppsatt hår idag så ;) Ingen större skillnad hehe.

ha en bra dag allihopa!

kram kram

Postat av: Eva

Ja, jag FÖRSÖKER ha en bra dag - men det är så himla VAAARMT! Luften står helt stilla här på jobbet och det var svettigt som sjutton i natt.

Kunde gärna komma lite regn på natten, så det blev lite svalare....

Men, i morgon börjar semestern och då drar vi ut i skärgården, där det fläktar lite! :-)

2009-06-30 @ 11:31:03
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Pilla

Jo, vi har ju oxå donat massa inne. Men är inte klar än... Tiden finns inte till. Man vill ju även göra lite projekt ute lixom... Men men, de blir väl klart när de blir klart:P

Jo allt kostar ju så mkt och pengarna försvinner fort haha.



Ska ni upp på gatufesten nåt då?

Kramar

2009-06-30 @ 12:19:00
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com
Postat av: Madde

Det är ju nästan skönt på kvällarna när det är såhär varmt på dagarna. Man dör ju nästan!

2009-06-30 @ 12:47:27
URL: http://tras.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0