Jobb på förskolan


Här leker vi med några pinnar jag och Leo. Tanken är att man ska ta en pinne i taget och den som tar en pinne så tornet rasar förlorar haha. Vi förlorade en gång var.

Nu är man hemkommen från jobbet. Även fast jag har stängt många gånger förut så var denna lite speciell eftersom jag var HELT ensam i byggnaden när jag låste. Annars har jag låst förskoleavdelningen bara och gett nyckeln till någon lärare (som har haft möten då...) men denna gång var jag verkligen själv vilket var lite scarry haha men jag klarade det bra tror jag ;) Jag hade kunna stannat flera timmar till för att organisera bland pennorna och bland papper och så men man kan inte spendera en fredagkväll själv på förskolan?! haha

jag ska iaf dit till veckan för att lämna nyckeln :) Då får ja träffa de underbara ungarna igen hihi



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0