Hello, I'm Gabby


Hittade ett roligt test på kanal5´s hemsida. "Vilken housewives är du? " Jag blev Gabby vilket iof kan stämma haha. Jag gillar kläder  och smink och skor men jag är inte lika ytlig som henne (vilket ni kanske kan förstå....) Men jag skulle vilja påstå att jag är lite Bree också (gillar att ha ordning i huset...) och lite Lynette som älskar barn haha. Vilken blev du? :)
Gör testet här.

Postat av: carro

hehe joo jag läste det jag med. Men de är ju bra, det ska ju funka så tydligen.. :P

2009-06-12 @ 11:30:29
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag blev Lynette.. trodde faktiskt mer på Bree.. men där ser man... ;) Men de är ju lite svårt.. de är ju lite "överdrivna" allihopa om man säger så.. en nypa av alla kanske man är.. kram

2009-06-12 @ 12:04:42


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0