GLAD MIDSOMMAR

Jag hade inte tillgång till dator igår och kunde därför inte hälsa er GLAD MIDSOMMAR och så vidare. Jag klev upp vid 8 för att göra mig klar. Lockade håret och allt vet ni. Vid 10 åkte vi till mamma för att lämna Boyen då han inte kunde vara ensam hemma hela dagen/kvällen och hundgården gillar han inte stackarn... Väl hemma igen drog vi direkt till Jonas för att äta lite lunch och fixa vagnen som vi skulle åka i. Vid 2 ungefär var vi klara för avfärd till mellanfjärden och det var många många som åkte vagnen haha. Vi har aldrig varit så många faktiskt haha, Jag visar bilder sen på alla :) (bara jag lagt in de från kameran...) Var till mellanfjärden och kollade på stångfaighten och det är med glädje jag säger att Hanna-Karin vann hela skiten :) Hon klassade ut 15 medtävlande och bland dem, mest killar faktiskt. HAHA Girlpower kallas det.

kring en 6 tiden åkte vi hem igen till Slätta för att grilla lite. Där var det fullt med människor som väntade på oss. TIll grillningen vare ja säkert en 20-30 pers till som inte var med och åkte traktor och vagn. Riktigt roligt var det. Dock blev jag dålig efter maten. Fick ont i magen och hade huvudvärk. Det var dels pga spriten och dels pga att jag var sjuk redan innan ju haha. Jag åkte hem och lade mig och sov och det tackar jag gud för idag hahahha! Jag mår som en nötkärna :)

Nu ska jag avsluta detta innan det blir en novell... men det var mitt midsommarfirande det här :) hoppas ni hade minst lika roligt :) Bilder kommer senare idag :) I promise!!



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0