En studerande sjukling

Hejsan!
Vart hemma från skolan idag. Har fortfarande fruktansvärt ont där nere i magen :/ Skulle bara vilja ligga ner och vila resten av dagen /natten men det går inte.. Måste plugga till tentan imorgon. Fågelljuden och utseendena sitter, däggdjursspåren och spillningen sitter, löven sitter till 97 %. Det är stenarna och småkrypen jag är lite osäker på och som jag kommer lägga energi på idag. Jag SKA bara ha A på tentan imorgon. jag ska, jag ska, jag ska!! haha

Hoppas ni har en underbar torsdag så hörs vi sen under dagen!
kram

Postat av: Linda F

Hoppas tentan går bra

2009-06-04 @ 15:08:44
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/
Postat av: Nina

Hoppas det går över snart! :/

Lycka till imorgon :)

2009-06-04 @ 15:26:44


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0