Det blir aldrig som man tänkt sig

Ja borde ha lärt mig att skriver jag något innan jag gjort det så så är det som att det blir ett stort svart moln över mig. Det kommer något ivägen som gör att det inte blir av. Detta händer ALLTID mig!!! Med andra ord blev det inget besök till Peter (iaf inte nu på ett tag då F är upptagen...) och det blev inget besök till apoteket.


Iof inge händelser som på något sätt förstör mitt liv haha men det är tråkigt och än en gång faschinerande över att det inte händer bara för att jag skriver ut det i bloggen i förväg...

nu har jag bara ca 10 sidor kvar i andra boken om Rebecka Bloomwood (en shopaholiv i new york). Ska genast hugga tag i den tredje boken, "En shopaholic säger ja" Såg även att det finns en femte bok, men hittar den bara i ett inbundet exemplar men jag vill ha en pocket. Dels för att jag hellre läser pocketböcker men även för att serien ska vara "lika" haha Vet ni vart man kan köpa den femte boken (en shopaholic i väntans tider) så let me know!! :)

Postat av: Carro

du msåte berättta om hur alli funkar sen när du provat dom ett tag. är sugen på att testa jag med sörru :)

2009-06-11 @ 22:57:02
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Linda

Det gick fort....visst var den bra?=)

Jag köper också de böckerna i pocketformat...snyggt i bokhyllan när det är lika....kanske du får låna den femte på bibblan så länge tills den kommer ut i pocket.

2009-06-12 @ 22:59:00
URL: http://bimboblondie.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0