Dags att dra till jobbet


Nu ska jag stänga av datorn och göra mig klar för att åka till jobbet. Ska jobba några timmar på förskolan här i byn. Ska stänga och det har jag gjort flera gånger förut men det känns lite osäkert ändå. Jag är där helt själv med massa ungar haha. Dock tror jag inte det är så många barn eftersom det är så mycket skolavslutningar hit och dit och oftast har barnen syskon så ;) Det ska nog gå bra.

Jag ser dock inte fram emot att cykla i detta väder. Visst det regnar inte nu men det är inte så fina moln där uppe i skyn och jag hoppas att det regnar (om det ska regna..) innan jag åker hem haha!

Slutar vid 6 så hör av mig efter det!

kram på er



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0