Dagens skoldag

Nu är man hemma från dagens skola. Idag läste vi om däggdjur, deras fotspår och spillning på förmiddagen och på eftermiddagen samlade vi på småkryp och kollade på dem i stetoskop och så vidare. Ganska äckligt men ganska spännande ändå. Imorgon är det halvdag som tur är :p Man blir ganska såsig i skallen av allt som man ska ta in hit och dit hehe.

Nu ska jag ladda hem fågelljud (lagligt på en sida...) och sen ska jag nöta in dem, försöka nöta in stenarna och sen BANKA in träden haha! Aja det ska nog gå bra!

Vad gör ni idag då? Hoppas ni sitter och slappar :P hehe!
kraaamar så länge

Postat av: Maria

Ah ja det var jag. Oki, vilken lärare har ni i den kursen då =)

2009-06-02 @ 19:53:31
URL: http://iamiamaria.blogg.se/
Postat av: Eva

Fy, det där med småkryp lät ju läbbigt. Tycker inte om sånt med många ben...

Själv kom jag hem tidigt idag och började röja här hemma. Det var nämligen lägenhetsvisning igen. Så nu håller jag tummarna att någon slår till och bestämmer sig.

2009-06-02 @ 21:08:29
URL: http://detspokar.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0