Dagen

Söndagen har varit en riktig slappdag.. (eller ja nästan iaf...) Jag har
* ...legat i sängen och läst lite ur boken "En shopaholic säger ja"
* ... städat hela huset så nu luktar det gott och är bättre ordning
*.... gosat med kattungarna och upptäckt att vardera katt har en extra klo  :)
*.... kollat på film

och klockan är bara tjugo  i 5 liksom. Hela dagen är ju kvar typ :)
 Vad har ni själv gjort? =)


Postat av: Eva

Hmmm... ja, jag har inte gjort mycket... Jo, jag har varit hos revisorn och skrivit på lite deklarationspapper och sånt. Annars har det varit lugnt. Det regnar ju hela tiden, så man har inte lust att gå ut :-( Ska hela sommaren bli så här eller? Ska åka 2 veckor till Gotland i juli, så jag hoppas verkligen att det blir bättre tills dess.

2009-06-14 @ 17:31:04
URL: http://detspokar.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0