Bli bortskämd

Ibland blir man riktigt bortskämd haha. Igår kom svärmor hit och fixade med lite blomster på gården och som tack bjöd jag henne på lite mat. Idag är det vi som blir bjuden på mat. hon sa inte vad men allt hon lagar smakar underbart så jag blir nog inte besviken ;)

Efter det bär vi iväg till Peter som fyller år idag. 25 för att vara exakt. Grattis till honom =)

SEN tänkte jag försöka komma iväg till apoteket för att köpa Alli. Det nya bantningspillret. Beroende på vad hon i kassan säger om det. Vill verkligen bli smal nu... iaf så jag kommer under min "spärr" aja.. återkommer om det :)

Postat av: Linda

vill också prova dem...Du får återkomma med reslutat, hur det fungerar osv.

Vill också ner i vikt, helst redan i morgon =)

Kör hårt.....=)

2009-06-12 @ 22:56:34
URL: http://bimboblondie.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0