Arg på H&M

åååh just nu är jag arg på H&M. Minns ni att jag beställde saker från H&M för flera veckor sen? Över en månad sedan?! Då hade jag massa pengar så jag tänkte att de kunde betala med kort så att det blev gjort liksom. Såg NU först att de dragit betalningen.. MÈD MINA SISTA PENGAR ?!?!?! Fy fan :( jag som inte har någon inkomst under sommaren eftersom jag inte får några pengar från CSN... fy fan -.- nu får jag kämpa med nästa månads betalningar då sparpengarna jag lade undan måste gå till denna månad -.-. åååååh vad arg jag är nu !!!! Jävla H&M

Postat av: Linda

MEN RING Å KLAGA PÅ DOM!

2009-06-22 @ 21:00:47
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0