Yatsyspelande

Nu har min mamma och brorsa åkt hem. Blev ingen lång visit men ändå timmar som betyder mycket för mig. Mamma bor ju inte direkt nära så det är inte ofta hon kommer på besök tyvärr men hoppas det hinner bli flera gånger till i sommar. Igår var vi över till syrran som jag nämnde. Mamma hade aldrig varit där tidigare så de kollade omkring på allt hehe medan jag och Jon satt och tittade på Michael Jackson's minnes cermoni istället. Den var fin men man har ännu inte fattat att han är borta. På riktigt så att säga.

När vi kom hem spelade vi yatsy och gissa om det gick dåligt för mig. Jag som är sån dålig förlorare haha! Vi spelade en omgång till jag och mamma fast vi körde uppifrån och ner (dvs först ettor, sedan tvåor osv..) i slutet var det lite roligt för mamma fick yatsy på första slaget. Jag hade inte alls någon press att få yatsy jag med för att vinna. Första slaget fick jag två tvåor och massa andra olika, andra slaget fick jag inga tvåor så jag sa "ingen press Madde !!!! " så slog jag och tro på fan att jag fick tre stycken tvåor så jag fick också yatsy och därmed var vinsten min *MOHAHA* ehehe ;) Asså det händer ju inte hahahah!

    

Postat av: evv

kul spel! :)

2009-07-10 @ 14:26:05
URL: http://evalenabertilsson.blogg.se/
Postat av: emelie

yatzy är ju skit kul! hehe bästa semesterspelet man kan tänka sig...

2009-07-10 @ 23:46:27
URL: http://emeliehellman.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0